vrijdag 22 oktober 2010

hoi hoi




Ik zal mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is Thamar en samen met mijn man Henk en zoon William wonen wij midden op de Veluwe.
Ook in ons huis lopen twee heerlijke schattenbouten en dat zijn onze hondjes bonnie en nicky.
Ik ben in aanraking gekomen met scrapbooking via the scrapping Rican dit was/is een blog van Aleida Franklin en zij heeft mij veel ideetjes gegeven en via haar blog is het bij mij gaan borrelen. Ik heb haar nog steeds tussen mijn favorieten staan en ik hoop dat haar blog ook blijft bestaan. Aleida is namelijk in 2008 verongelukt met haar auto, zie haar blog . Sindsdien probeer ik er iets leuks van te maken van alle foto's die ik maak.
Op zolder heeft Henk voor mij een kamertje gemaakt waar ik uren in vertoef en komt het dan niet af dan laat ik het lekker liggen.
Ik hoop dat ik via deze weg een stel gezellige scrapvriendinnen te vinden om leuke ideetjes uit te wisselen.

groetjes Thamar

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto Thaam, helemaal vrolijk!

    Succes met deze blog, het zal een inspirerende blog worden, dat weet ik zeker!

    Liefs,
    Mon

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.