zaterdag 23 oktober 2010

William zijn vijde verjaardag

Hoi Hoi



Ik moet eerlijk zeggen dat ik een jaar achter loop met mijn lay-outs. William is bijna zes en ik heb net de lay-out klaar van zijn vijfde verjaardag.
Ach, je kent het wel, druk leven, je bent de hele dag in touw ?? lijkt wel op een reclame uitspraak. uhm.




Maar goed. Zo is het wel en aan het eind van de dag, oja ik moet eigenlijk nog even!!! Zo kom ik elke dag zeker 2 uur te kort.

Ik heb op wit cardstock strepen gezet met blauwe acrylverf , dit meng ik altijd aan met een klein beetje water zodat het minder dik is en makkelijker smeert en sneller droogt.

Doorop heb ik de foto geplakt.Ik heb veel overgebleven frutsels gebruikt, want die moeten ook eens op. De Stickers zijn van sassafras, happy is een stempel wat op een action velletje zat, en de rest weet ik niet meer zo goed.

Misschien ken je dat wel zo'n grote bak vol met allerei dingen jammer om weg te gooien maar eigenlijk denk je er niet meer aan dat je ze heb. Nou, zo'n bak heb ik ook, heb me voorgenomen om die bak wat vaker op tafel te zetten.


Voor de nummer 5 heb ik een puzzel gebruikt die William ooit heeft gekregen met de cijfers 1 t/m 9 niet weg doen gooi maar in de bak. Het cijfer was al rood daar hoefde dus niks aan te gebeuren.

Ik heb de lay-out van 2008 er ook maar bij gedaan ik moet mijn blog natuurlijk wel een beetje vol krijgen. Deze lay-out is natuurlijk met z'n vierde verjaardag.





Ik was helemaal niet van plan om een blog te beginnen over scrappen dus heb ook niet bijgehouden wat ik allemaal gebruikt heb dus sorry daarvoor.














Gr Thamar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

super leuk dat je een berichtje achter laat.