maandag 25 oktober 2010

slinger

hoi hoi

Toen william 1 Jaar werd had ik een verjaardagslinger gemaakt, toen had ik nog geen cricut en heb ik alles met de hand uitgeknipt. Ik weet nog dat ik dacht, wat zou het toch fijn zijn als ik een machine had die figuren kon uitsnijden!!


In deze slinger verving ik elke verjaardag een cijfer van 1 naar 2 enz enz. Nu was het tijd voor een nieuwe omdat de oude door het zonlicht verschoten was van kleur.






Met de cricut cartridge Accent Essentials een cirkel/Bloem 6 inc. uitgesneden ( blz 62 ) van cardstock en met designpapier(van Ellen krans )een 5 inc kleinere cirkel/bloem gemaakt en deze op elkaar geplakt. Met de cricut cartridge Storybook heb ik 3 inc. letters uitgesneden van zwart cartstock deze plak je op de cirkels, lint erachter en klaar.






HOERA WILLIAM 6 JAAR





gr thamar

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige dingen heb jij gemaakt joh, mooie kleuren en wat een ontzettend mooie foto's heb jij gebruikt.....

    Bye the way leuk dat jij mijn blog volgt....thanks!!!

    Kom gauw weer eens buurten oke......

    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.