dinsdag 26 oktober 2010

traktatie voor de leraren

Hoi hoi


Nu heb ik het kasteel af en wat moet je dan verzinnen voor de leraren??


Ik heb op de cricut met de cartrigde tags,bags en boxes een soort luciferdoosje gemaakt,blz. 123 en blz.124


Op blackout zodat je geen gaatjes krijg. De vouwlijnen goed vouwen. De bovenkant heb ik door de cuttlebug gehaald swissdotjes en het doosje dicht geplakt. met de cricut george and shapes een cirkel uitgesneden op wit cartstock daarop een stempel van heroarts theekop en schotel. heroarts ( cl276)


Met foam vastgezet op het doosje. Onder in het doosje heb ik een stempel gezet met 'have a beautiful day' ( cl 270 ). In het doosje heb ik een zakje pickwick thee gedaan en merci chocolade.












William heeft er ook één gemaakt, het is


een tandendoosje!!






gr Thamar

2 opmerkingen:

  1. Super creatief; erg leuk geworden, daar kan je zoon zeker mee aankomen op school! Hij is zelf ook al met het crea-virus besmet zie ik ;))

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat maak jij ook prachtige creaties thamar!!!!!

    ik ga je volgen hoor en dank je wel voor je berichtje op me blog!!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.