zondag 5 december 2010

Sinterklaasavond 2008

Hoi hoi

Mijn moeder zit in de muziek en die

had nog een muziekboekje met

sinterklaasliedjes. Dit heb ik gebruikt als

achtergrond.











Sinterklaas is jarig!

Ik zet mijn schoen vast klaar.
Licht dat hij hem vol doet met,
ja wist ik het maar.
Hier zet ik wat water
en wat hooi voor 't paard.
Want dat trouwe beestje
is dat heus wel waard.
Als de kleintjes slapen,
komt de goede Sint;
die de brave kinderen
het allermeest bemint.
het paardje, zwaar beladen,
voert hij met zich voort
en zijn knecht vertelt hem
wat hij heeft gehoord.
Toos is ongehoorzaam;
Jantje wel eens lui
en de kleine Piet heeft
vaak een boze bui
Ik was laatst ook ondeugend
Of hij dat ook weet?
Ik mag warempel hopen
dat hij het maar vergeet!

Hele hele fijne pakjesavond

Gr Thamar

1 opmerking:

  1. Hoi hoi, Nee ik had mijn "piet" (lees als broer) niet herkent. Wel grappig dat jij er een foto van hebt samen met zoonlief. Als ik goed voorgelicht ben was hij dit jaar de man met de witte baard. Ach hij kan alles zijn. Maar ben blij dat hij gewoon in Nederland woont :-)
    Fijne en gezellige pakjes avond vanavond.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.