woensdag 9 maart 2011

Award



Blogaward!
Van Sandra http://scheepstra.blogspot.com/ kreeg ik deze blog award!
Dank je wel! Ik voel me helemaal blozen.

De spelregels van deze award:
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je de award heeft gegeven.
Bedank ze op hun blog voor deze award. (dat is wel zo aardig)
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van "Liebster Blog" en neem je ook de instructies (die je nu leest) over.

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!)
Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat ze een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo heel erg bekend zijn met deze blog in het zonnetje gezet worden en hun verdiende aandacht krijgen.
Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig. ik kom geregeld even op jullie blogs kijken, om even inspiratie op te doen.
Ik geef de award door aan
voor hun leuke lo's

gr Thamar

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de award. Voel me zeer vereerd. Ik had de award al eerder gekregen maar ga hier toch nog wel een melding van maken op mijn blog.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de Award!

    Groetjes Moniek

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.