maandag 28 maart 2011

babykaartje

Hoi hoi

Ik had vandaag vrij gepland heerlijk.
William zou overblijven op school zodat ik even tijd had voor mezelf.
Het klinkt geweldig, maar het loopt vaak anders dan je wilt.
William heeft goed de griep te pakken.
Een wit koppie met rode blosjes van de koorts op zijn wangen.
Ik heb wat spullen mee naar beneden genomen
zodat ik toch dichtbij William was.

In onze kennissenkring is een meisje geboren en daar moet
natuurlijk even een kaartje naar toe.


groetjes
Thamar


2 opmerkingen:

  1. Weer een schattig kaartje! Ik ben fan van je kaarten, dat weet je!
    Wat sneu dat William ziek is, het heerst en je hoort de een na de ander, ik heb het ook te pakken, bah... spijkers in m'n kop en een tong van leer, schuurpapier in m'n keel... oohhh maar ik wil morgen beter zijn want dan ga ik met Miranda naar de sauna, alles eruit stomen!
    Nou, beterschap met het lekkere ventje!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap met William. Nooit grappig als je kleintje ziek is.
    En wat een lieve dotjes heb je gemaakt zeg. Ik zou voor de rose gaan :-) Maar ik heb geen meisje meer gekregen deze afgelopen tijd. ZEr worden nu juist heel veel jongentjes geboren op me werk. Weer een stoere jongens fase.
    Verkoop je ook kaartjes Thamar? want dan mag je voor mij gefeliciteerd zoals als deze wel voor me maken. Ik vind ze echt heel super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.