woensdag 30 maart 2011

Sketch PageMaps "Summer Moments"


Hoi hoi

Hier een LO die ik vanmiddag heb gemaakt een sketch van PageMaps.
William wilde graag you tube filmpjes kijken van Thomas de trein
en ik heb lekker bij hem zitten scrappen.

Op de LO zijn foto's gebruikt die ik nog over had van de vakantie.
En het papier kwam uit de doos met knipsels.
"Summer Moments" is vijf keer uitgesneden met de cricut (cardstock).
Dat heb ik op elkaar geplakt zodat je meer een chipboard effect krijg.
En nu ik de gypsy heb, is het nog makkelijker.







Groetjes
Thamar

2 opmerkingen:

  1. Mooie LO!
    En wat een super goed idee om de letters een aantal keer uit te snijden! Ga ik binnenkort ook even proberen met mijn silhouette :)

    Groetjes Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Leuk zo met al die vlakjes. En je hebt zo in één oogopslag een heel leuk overzicht van foto's...

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.