zaterdag 16 april 2011

Art Specially


Hoi hoi

Vanmorgen ben ik naar Zeist gegaan om naar
de Art Specially te gaan.
Omdat ik niemand ken die zich ook interesseert in scrappen
of kaarten maken ben ik genoodzaakt om alleen te gaan.
Vandaag heb ik heel veel dames ontmoet en het was super gezellig.
De portemonnee zat gevuld met contant geld
en had mezelf voorgenomen om niet te pinnen.
Van Henk geld meegekregen om voor moederdag
iets te kopen en dat is gelukt.
Bij Scrapdelight heb ik Johanna ontmoet en even gekletst
en de scor-pal ,ep papier en nog wat kleine dingetjes gekocht.
Ik ben goed geslaagd bij ArtJourney en
heb daar heel wat stempels gekocht.
Omdat ik niet goed recht kan stempelen!!! heb ik de
Stamp-a-ma-jig gekocht, misschien kan deze mij wel helpen.
Dit heb ik nou ook met knippen altijd een neiging om naar links te gaan.
Toch niet goed opgelet op de kleuterschool!!

Het was echt de moeite waard om even te gaan.







Heel fijn weekend

Thamar

5 opmerkingen:

  1. Nou je bent in ieder geval lekker geslaagd zeg ! heel veel leuke dingetjes heb je gekocht.
    Succes als je vandaag of morgen gaat beginnen met je nieuwe spulletjes. En natuurlijk ben ik benieuwd naar het resultaat.
    Fijne zondag. Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke dingen heb je gehaald! Ben heel benieuwd wat je er mee gaat doen!
    Zeker met het echopark papier....(heb ik gisteren nl besteld.....)Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is alvast binnen voor een super moederdag!
    Wat een leuke dingen heb je gekocht!
    Ja als je in je omgeving zegt: ik scrap graag...hoor je mensen denken ????
    Ook ik ken weinig mensen die dit doen maar gelukkig hebben we altijd nog de mooie blogs van elkaar!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ik je even gezien heb! Leuke aankopen heb je gedaan, ik zie stempels van Kaisercraft (die liggen nu ook bij mij thuis!).
    Je staat trouwens op een van de foto's op de blog van Scrapdelight :)
    Ben benieuwd wat er allemaal gefreubelt gaat worden met die nieuwe stempels.
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi!

    ik kwam op je blog omdat ik info zocht over de Stamp-a-ma-jig. Ook in ben in Zeist geweest, maar kon m zo gauw helaas niet vinden...(te druk met kijken naar ander moois denk ik;-) hahaha) Mag ik vragen bij welke winkel jij em gekocht hebt?
    Groetjes!
    Debbie

    P.S. Wat een leuke scrapcreaties maak je trouwens zeg! kga ff volger van je worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.