donderdag 21 april 2011

Coluzzle moederdagalbum

Hoi hoi

Hier een album voor mijn moeder met allemaal foto's van William,
die ik haar wil geven voor moederdag.
Ik heb de Coluzzle Nested File Folder gebruikt, hij lag
in een la en ik was hem helemaal vergeten.
Nu dus in hergebruik.
Het papier wat ik heb gebruikt is van
K&Company, Classics.
Heel veel stempels die ik heb gebruikt
heb ik afgelopen zaterdag gekocht op de Art Specially.
Gelukkig heeft mijn moeder geen computer dus kan ik
het album met een gerust hart op mijn blog zetten.






groetjes
Thamar

3 opmerkingen:

  1. Leuk boekje!! Ik ben ook Coluzzlefan :)al kende ik deze nog niet...
    Super om dit te geven voor moederdag!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zal je moeder daar blij mee zijn!
    Prachtige kleuren zo bij elkaar en leuke foto's!
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig moederdag kado Thamar heb je voor je moeder gemaakt. Deze zal echt een plekje krijgen in de woonkamer van d'r.

    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.