zondag 3 april 2011

cricut hoes (dust cover)



hoi hoi

Laatst zag ik op you tube ( zie onderaan dit bericht)
een filmpje van een mevrouw
die hoezen (dust covers) maakt voor de cricut.
Dat vond ik zo leuk, dat wilde ik ook.
En met een kast vol stofjes ben ook ik
aan de slag gegaan en dit is het resultaat.

Het transfer papier (van de Action) heb ik eerst groen laten uitprinten
en met de cricut letters uitgesneden.
En deze er op gestreken


hier nog zonder letters

even van de zijkant

even de binnenkant.
kan hem dus ook omdraaien
als ik wat anders wil.

hier de letters er op gestreken


Groetjes
Thamar

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Erg mooi geworden ook!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee en wat heb je er leuke lieve stofjes voor gebruikt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.