woensdag 13 april 2011

Happiness is ... a day at the beach


Hoi hoi

Ik heb nog wat zwart/wit foto's over
die ik niet heb gebruikt in mijn paperbagalbum.
Het papier is al even oud maar, ik heb me
een beetje voorgenomen om het
oude papier op te gaan maken.
Maar of dit lukken gaat?? ik betwijfel het
er is nu zoveel mooi papier.

Ik wil als het kan dit weekend even naar Zeist
voor de Art Specially en dan ook naar
Doorn, paper and Pictures.
Zij zijn het hele weekend ook geopend.






gr Thamar



4 opmerkingen:

  1. Mooi papier en super lay out, altijd zo mooi die zwart-wit foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave LO! En wat leuk dat je naar Zeist komt :) ik sta met Scrapdelight het hele weekend op de beurs. Dus dan komen we elkaar vast tegen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO! Mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.