maandag 30 mei 2011

Carport Rommelmarkt

Hoi hoi

Hier even een foto van een bom volle carport.
Het was een geweldige gezellige dag vooral
met de buurtjes.
Volgend jaar gaan we dit zeer zeker weer doen
en dan met de buurt een bbq er achteraan.

We hebben zeer goed verkocht en
William kan zijn lego trein compleet maken.
Daar hebben we het om gedaan, ik moet zeggen
ik loop liever over een rommelmarkt dan
dat ik zelf moet verkopen.

Het geld wat overblijft gaat in de pot
voor Euro Disney.



Mijn kleine HULK grrrr.

Gr Thamar

2 opmerkingen:

  1. Dat was toch wel weer super gezellie en ik hoorde van Joyce dat ze een hele familie bij je had gekocht? Leuk! Kindjes zaten er meteen blij mee te spelen, foto stond s'avonds al op FaceBook, hihi...
    Wat heerlijk dat je geld over hebt om in de pot van Euro Disney te doen, goed gedaan!
    Ga je nu nog in Voorthuizen staan?
    Je kan nu al kaartjes er voor kopen bij Van Beek textiel.

    Spreek je snel wel weer....
    Liefs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop rommel heeft een mens zeg!
    Wij stonden twee weken geleden ook op een carport sale met onze rommel bij een vriendin.
    Gelukkig hadden we nog tijd om ook zelf een keer rond te lopen want dat doe ik ook liever hoor!
    Daar deden 70 mensen mee maar het lag wel in een grote wijk veel te ver van elkaar af en da's wel jammer.
    Fijn dat dat fotomodel van je nu een mooie lego trein kan kopen en geloof me die spelen ze stuk!
    Ik heb hem ook nog bewaard voor mijn zoon, die is inmiddels al 17 (aiai)
    Leuk vooruitzicht voor de herfstvakantie!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.