maandag 2 mei 2011

Challenge maand Mei bij Scrappassion

hoi hoi


Ik mocht deze maand meewerken als guest bij scrappassion
voor de challenge van de maand mei.
GAAF GAAF
De opdracht was drie bloemen van vilt (volgens hun
beschrijving) op je LO verwerken.
Het papier wat ik heb gebruikt is wel een beetje oud,
maar ik had vilt in de kleuren blauw, geel en rood.





Omdat ik niet zo gek ben op bloemen op mijn LO,
niet van die grote tenminste.
Heb ik ze er weer afgehaald en de LO iets veranderd.
(zie onder)





groetjes

Thamar

8 opmerkingen:

  1. Leuke lo met en zonder de bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thamar, je verandering is er leuk geworden zeg. Heel subtiel de lintjes in de hoek. En het papier op zich zelf is al mooi dat heeft niet zoveel opfrutseltjes nodig.
    Hoe gaat het met je verbouwing. Zit er al schot in?
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai schat,
    erg leuk zijn ze,
    en hoe is het met je salon? is het al een beetje naar je zin?
    kun je je armen nog optillen van het schilderen!!
    fijne week nog,
    groetjes aan je mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden die lay out(s) en dat allemaal tussen al de werkzaamheden door!
    Je hebt er wel mooi weer voor gehad!
    Fijne week,
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahah...ik vind die met de lintjes echt veel leuker! Al ben ik wel dol op bloemen op LO's. Grappig, ik heb dat papier ook al heeeeeeeeel lang, vind het heel mooi, maar heb het nooit gebruikt :S jouw LO geeft nieuwe inspiratie: GEEL!!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo thamar
    ik ben heel toevallig op jou blog terecht gekomen omdat ik een tutorial zocht voor een boekje te maken van papieren zakken die ik bij jou vond heel erg leuk ga ik zeker eens proberen je maakt leuke dingen hoor
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien er beide erg leuk uit Thamar! Met bloemetjes staat erg gezellig, maar met de lintjes is een stukje subtieler, vind ik wel zo mooi;-)
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh een P.S-je...kun jij mij misschien vertellen bij welke winkel jij je stamp-a-ma-jig vandaan hebt en oftie bevalt? Ik ben nl ook nog steeds hard op zoek....

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.