woensdag 11 mei 2011

vlinders in mijn buik


hoi hoi

Echo park is op dit moment mijn favoriete
papier.
De kleuren spreken mij erg aan.

"vlinders in mijn buik"

Op de foto is William met Julia daar
is hij toch wel erg gek op.
Elke morgen op het schoolplein begroeten ze elkaar.
Met het maken van de schoolfoto's , vroeg William aan
de schoolfotograaf of hij met Julia samen op de foto mocht.
Maar dat mocht helaas niet.
Wel lief he, dat hij het vroeg.
Als dat niet "vlinders in je buik" is nou
dan weet ik het niet meer.
Op de klasse/groepsfoto staan ze naast elkaar.




Gr Thamar

Ik ben voor de maand Juni guest scrapper bij scrappassion.

6 opmerkingen:

  1. Schattig ventje die William! Enne gelijk heeft hij met zo'n lief vriendinnetje wil toch iedereen op de foto! Kei leuke lay out!
    Ga kijken of we in mei iets in de planning hebben dank voor je uitnodiging.
    En ja 't is maar net wat voor een opdracht ze hebben bij scrappassion, ik had geluk want ik was al bezig met een boekje en dat werd ook net de opdracht. Kan me indenken dat het moeilijk kan zijn......gewoon een tijdje aan de kant gooien dan komt die inspiratie vanzelf wel weer!
    Ga nu echt m'n nessie in.
    Bye en trusten Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thamar, wat leuk deze layout en wat grappig kinder liefde, hij heeft zijn bruid al gevonden dus. De sfeer is goed overgebracht op deze layout.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!
    Wat ontzettend schattig, een lief stelletje zo op die foto :) je hebt er een leuke LO mee gemaakt.
    ...en EP is ook mijn favoriet door de vrolijke kleurtjes&patroontjes! (maar dat wist je vast al ;) )
    Fijne dag,
    Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke lo Thamar! Ik ben ook gek op Echo Park!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grrr nu staan er weer geen reakties en ik had er wel eentje geplaatst bij dit bericht.
    Zo blijven we lekker bezig!
    Knappe zoon Thamar en wie wil er nou niet met zo'n schattig meisje op de foto, hij heeft groot gelijk!
    Super lay out!
    Nu hopen dat deze reaktie wel blijft staan (haha)
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahah...wat leuk die lay-out! mooie herinneringen voor later!
    xxDebbie

    P.S. jammer dat je niet meer weet waar je de stamp-a-ma-jig gekocht hebt, maar ja het was ook zo'n drukte met al die kraampjes hè?!! Ik ga gewoon ff verder op zoek, komt goed, dank voor het antwoorden iig!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.