maandag 6 juni 2011

trouwdag



Hoi hoi

Vandaag zijn Henk en ik acht jaar getrouwd!
Deze bos bloemen hebben we gekregen van William en
mijn moeder.
En het onderste boeket heb ik van een klant gekregen
voor mijn trouwdag en voor de waterschade die ik momenteel
in mijn salon heb.
Ja, hij was net klaar , ik schrok me kapot.
Ik liep de salon in en daar lag ik in een plas met water
ik glee zo over de plavuizen heen.
Ik keek omhoog en daar zag ik een plek van ruim een meter in omtrek.
Dus ik baal eigenlijk wel een beetje vandaag.
Maar de bloemetjes maken weer een hoop goed




gr Thamar

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag !! Mooi boeket trouwens. En wat zal je balen zeg met je salon net klaar en dan waterschade.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thamar en Henk proficiat met jullie achtste trouwdag! Dat vergeet je nooit meer waterschade op je trouwdag was het zulk slecht weer bij jullie dan?
    Hier net de plantjes nat da's alles!
    Hoop dat je de oorzaak snel vindt!
    Wat een lief idee van je moeder om met William bloemetjes te kopen ze zijn prachtig!
    En wat een lieve meelevende klanten heb je ook!
    Enne neem een voorbeeld aan mij en mijn Henk wij zijn deze maand al 27 jaar getrouwd (hmmm ouwe knarren!!haha).
    Liefs en groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen van de salon!! Maar...dat komt vast wel weer goed. Toch?!

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie 8 jaar!!!!
    Ik zie nu je berichtje pas...
    Wat een pech die waterschade, heb je net alles netjes geverfd... heb je veel schade die je weer moet bijwerken met de kwast of kon je het nog goed wegkrijgen?
    Nou, sterkte dan maar met de soeza... enne prachtige bloemen heb je gekregen, dat verzacht de pijn.

    Liefs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.