maandag 25 juli 2011

Smash book/Junk Journal

Hoi hoi

Ik keek even bij Anja op haar blog
en zij heeft een smash book gekocht.
Ik had het wel eens gezien op Youtube maar
daar heb ik het bij gelaten.
Totdat ik het afgelopen vrijdag
bij ZettieBettie zag op You Tube
(zie onderaan dit bericht daar
staat haar filmpje)
zij maakte er zelf eentje en toen begon
het bij mij te kriebelen.









Het is de bedoeling dat je papier enz enz waar je eigenlijk niks meer
mee doet te verwerken in je eigen journal.
Ik heb Papier gebruikt ( het allereerste wat ik
gekocht heb toen ik wilde gaan scrappen) 
van k company "life's Journey"
De kaft is van karton
( achterkant blok scrappapier)
Ik heb met mijn nieuwe aanwinst 
the cinch het boekje in elkaar gezet.
En nu het album nog vol krijgen!!!
Dat gaat zeker lukken.

gr Thamar


8 opmerkingen:

  1. Wauw Thamar toevallig heb ik ook naar die filmpjes zitten kijken en gedacht dat ga ik een keer maken! Helemaal toppie en GEWELDIG PRACHTIG gemaakt je eigen smashboek!!
    Ik ben begonnen met een eigen gemaakt travel journal krijg je nog te zien hoor als het klaar is.
    Mocht je merken dat het even stil is met mijn reakties dan ben ik er even een paar weekjes tussenuit.
    Fijne week en geniet samen met William en Henk van de vakantie!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even een naberichtje van mij.
    Zo laat is het nu ook weer niet steeds want waar ik nu ben is het pas half 12 rara waar ben ik?
    Ik heb hier nu nog internet maar volgende week waarschijnlijk niet meer.
    De oplossing krijg je over enkele weken.
    Dank voor je lieve berichtjes.
    Geniet!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf geworden!! En met dat inbinden gaat dat natuurlijk super makkelijk :)
    De voorkant met die roos en de scrabbleletters, erg mooi allemaal!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeey ehh wil ik dit ook niet?
    super leuk zeg!!
    ochh en wat handig zo`n apparaatje he!!
    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, een heel kunstwerkje zeg!! Ziet er prachtig uit hoor!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOh wow zeg!!!!
    Dit heb je echt gaaf gedaan.Ben erg bnwd hoe die er verder uit komt te zien.Denk dat ik me ook maar een cinch aan moeten schaven.
    Bedankt voor het linken.

    Groetjes Anja,ik ga nog even op you-tube kijken,hihi.doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk resultaat! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig thamar wel een heel leuk idee zeg!!!!!
    dank je wel voor de linken zal eens kijken wat 'afval' papier hebben we nog genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.