maandag 22 augustus 2011

nieuw(oud) kastje

hoi hoi

Voor mijn hobbyhokje op zolder heb ik
deze kast afgelopen donderdag opgehaald.
Het is nogal een hele klus geweest,
de maten van de kast perfect voor mijn kamertje.
Bij thuiskomst met het nieuwe kastje heb ik even
mijn lieve buurman gevraagd of hij wilde helpen
met het kastje naar boven sjouwen.
De eerste verdieping ging zonder enige moeite.
Maar toen.
Op naar zolder,DUS NIET!
De zoldertrap gaat met een draai naar boven, 
en dat ging niet. 



We hebben de kast op de overloop laten staan.

De buurvrouw kwam even kijken en zei:
jij ook altijd met je oude kastjes,
daarom neem ik nou ikea, dat kan in stukken naar boven!


En dat heeft Henk nu gedaan er een ikea pakket
van gemaakt en de kast heeeeel
voorzichtig uit elkaar gehaald
en op zolder de kast weer in elkaar gezet.
En zo is het geworden.


gezellig een kaarsje aan


gr Thamar

6 opmerkingen:

  1. Staat mooi! Toch prettig dat alles is te herleiden tot een ikea pakketje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn he zo'n handige man !! En altijd prettig dat het dan toch lukt om het kastje boven te krijgen en al je spulletjes zijn weer netjes opgeborgen. Ik zag ook toen ik de foto vergrootte hele leuke potjes met alleen maar knoopjes.Gesorteerd en wel ! Ziet er leuk uit !!

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg nou zelf...dit is toch vele malen mooier dan een kastje van Ikea!!! Veel meer sfeer!
    Ja zo zijn wij dus ook van het oude nog willen gebruiken geweldig!
    Wat opgeruimd zeg!! Hoe lang blijft dat zo bij je? Oeps denk nu even aan mezelf (haha)
    Fijn dat wij allebei van die "handige Henkies"hebben hoor!
    Die van mij is onverwacht gaan helpen bij de maatschappelijke stage van onze dochter...een timmerdorp vorige week. Hij vond het geweldig!
    Helaas was vandaag voor mij weer de eerste schooldag, vakantie kan niet lang genoeg duren maar mijn kinderen hebben nog een weekje gelukkig!
    Geniet maar lekker op je zoldertje maar niet deze week...veel te warm daar...tenminste bij ons wel!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah...herkenbaar :) maar oude kastjes zijn soms gewoon veel mooier dan een ikea-kast! Ik vind je scrapzolder door deze kast erg sfeervol geworden!
    Veel scrapplezier!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach ja,wat kun je er een toestand van krijgen en dan denk ach het lukt wel...gelukkig heb je een handige man ,bij mij was het niet door gegaan(geen handige man:-)Je hebt nu een prachtige knusse knutselplek gekregen!

    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er echt heel sfeervol en gezellig uit met het bruine kastje erbij.
    En zeg nu eens eerlijk, dit ademt wel meer sfeer uit als een Ikea kastje natuurlijk.
    Volgens mij kun je er ook heel veel in kwijt...kortom een hele leuke aanwinst voor je kamertje...dus heerlijk genieten!

    Wil je tevens nog even bedanken voor je ontzettend leuke krabbeltje op mijn blog...

    Fijne dag...Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.