maandag 8 augustus 2011

Pech

Hoi hoi

We hadden een beetje pech,
lekkage.
Mijn scrapkamer moest leeg!!!!!!!
Henk kon het dak op!! en gelukkig kan hij
dat allemaal.
Nieuw lood en een nieuw verf laagje
en nu is het weer netjes.
Het is nog niet helemaal klaar
het weer zit niet mee.
Het kozijn aan de buitenkant moet nog een
keer geschilderd worden en dan is dat
ook klaar.



Nieuwe radiator  


Bureau op zijn plaats



 Het is nog een rommel maar het komt goed.


Dit hoekje is klaar


 Hier moet ook nog het een en ander een
plekje krijgen.

De potten verf staan klaar
maar nu nog mooi weer.


Gr Thamar

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een werk zeg omdat eerst uit je kamertje te halen maar daarna het er weer in plaatsen. Heb je toen ook gelijk gekeken wat weg kon of wat je weer tegen kwam? Ik moet er niet aan denken om mijn kralenspul op te pakken en leeg te ruimen..... pffff.....

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wow dus dit was de lekkage.Jeetje wat een werk.Maar wat kunnen onze mannetjes toch voor ons werken he,hihi.
    Je scrapkamer wordt erg leuk.En jeetje wat een spulletjes.
    Nog heel veel succes verder met inruimen.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi,
    Even een berichtje zo:
    Ik ben nu twee keer bij Scrapdelight op een workshop geweest. De eerste keer ook alleen. Ik moet zeggen dat beide keren de sfeer onderling er erg prettig was, en dat je (ook als eenling) echt in een groep aan t werk was.
    Via t forum van SD kun je ook altijd wel leuke contacten opdoen, en zo ken je eiegenlijk altijd wel iemand die ook naar een workshop gaat ;-)

    Groetjes, Esther

    Ps: wel jammer dat je zo weinig scrapspullen in je scrapkamer hebt staan, hihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei, dat is wel pech hebben... maar het komt er gelukkig al weer goed uit te zien... Sterkte nog even met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is balen!! Je schreef het al op mijn blog, maar ik vind dat je dit toch weer snel voorelkaar hebt gekregen. Alles er in en eruit, wat een werk....
    Fijn hé een handige man! :)
    Ik las net dat Esther het over het scrapdelight forum had, als je het gezellig vind, sluit je aan :) hoe meer scrappers, hoe meer vreugde! Veel plezier met scrappen, ik duim ook nog even voor mooi weer, dan kunnen wij ook weer eens een kozijn schilderen!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.