donderdag 22 september 2011

"KIWI" de hamster

hoi hoi

Hier dan onze nieuwe aanwinst
 "KIWI"
de hamster.
William wilde al 2 jaar een hamster
en wij hebben ons over laten halen,
en dat is achteraf een hele goede keuze geweest.
 William heeft er een echte vriend 
bij gekregen en verteld het beestje
alles wat hij die dag heeft meegemaakt.
En zo horen wij ook veel meer.








Het boekje heb ik ooit eens meegenomen 
ik geloof bij de Action vandaan?
Het papier heb ik van Anja gekregen
En William vindt zijn boekje helemaal
geweldig.

gr Thamar

6 opmerkingen:

  1. LOL@the beast.Well the beast is so cute.I hope he is happy at his new home.

    Have a great day Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat William hier blij mee is zo'n leuk speel maatje!
    Leuk zo de foto's in dat boekje heb ik ook nog liggen van action. Zo kan hij veel kijken zonder dat het vies word super!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Leuk zo'n boekje ook, fijn terugkijken!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Thamar! Wat leuk een huisdiertje! Het is idd goed voor kids om iets te hebben waar ze voor kunnen zorgen, en ook voor de verwerking van de dag. Leuk om te merken dat iedereen er beter van is geworden weer, zo is de wereld weer een stukje mooier!Erg leuk om er een boekje van te scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor je lieve reaktie!
    Ja dat doet idd erg zeer!! Ik heb vanochtend om half 6 geroepen doe mij maar nog een bevalling! (die van mij waren er nl. allebei in minder dan 3 uur tijd makkelijk zeggen dus) maar dan weet je dat het voorbij gaat. Vanmiddag is de huisarts hier geweest ik zat buiten met pootje omhoog op een hocker zij vertelde niets van hoger dan je hart? Maar...de eerste kuur is dus te slap nu een breder spectrum kuur en donderdag weer afwachten...en ik ga zo graag iets doen grrr....iedereen commanderen en zelf een zere k.... van het zitten en liggen dat "ligt"mij helemaal niet!
    Gelukkig heb ik nu een oude lap top zodat ik veel kan loeren op jullie blogs maar mijn handen jeuken om meer te doen...helaas moet ik dan steeds op en neer naar zolder gaat niet.
    Lang verhaal, thee erbij??haha...hoop dat het snel beter gaat voordeel ik kan wel lekker in de tuin nu heerlijk dat weertje!
    Ga nu even doen wat de kippen niet kunnen...en dat...doet zo zeer met 1 kruk je been omlaag hangen brrr hoef ik je dus niet uit te leggen.
    Groetjes aan William en Henk.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg en wat een schatje!!!!!

    enig boekje heb je met de foto's gemaakt thamar!!!!



    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.