donderdag 17 november 2011

Verjaardagscadeau




Hoi hoi

Gisteren moest ik even met William naar de KNO arts.
Hij krijgt nu voor de 5e keer buisjes,
gelukkig is de wachttijd twee weken dus zijn we snel aan de beurt.
Oorpijn is verschrikkelijk.
Mijn moeder ging even met mij mee omdat het een ramp is
om je auto kwijt te raken.

Na het bezoek zijn we even naar 
de Craftorij geweest .
Om daar even een paar 
leuke dingetjes te gaan kopen.
En met een bak vol aan de kassa zei mijn moeder
ik betaal!!!
Alvast voor je verjaardag.
( 7 december ).
Gaaf he.




gr Thamar

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen!
    Wat een leuk verjaardagscadeau, erg attent van je moeder :)
    Wat vervelend voor William, al die oorpijn is inderdaad erg vervelend. Gelukkig dat de wachttijd zo kort is. Dat het maar snel helpt die buisjes!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    Leuk weer even iets van je te horen.Wat ook elke keer weer een toestand voor je kereltje.Enne leuke kado-tjes heb je gekregen,toppie!Ik ga volgende week weer proberen te werken voor 2 dgn.En dan moet ik 13/14 dec weer naar het zh.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat sneu, weer buisjes! Gelukkig knappen ze erna wel vrij snel op he, hopelijk bij hem ook zo! En wat een geweldig cadeau zeg!!! Leuke spulletjes! Lieve mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullie allemaal zeg! Lief van je Mams! Veel plezier ermee en sterkte voor je zoon met zijn oortje!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens leuk winkelen !! en ik zie al weer hele leuke dingetjes verschijnen bij je.
    Succes met William zijn oor en hopelijk was dit de laatste keer. Voor de 5de x al buisjes je zou toch zeggen dat het wel een keer zou helpen toch?
    Fijn weekend alvast. Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé,wat vervelend voor het manneke!
    Leuke verrassing om dat zomaar te krijgen...

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn de leuke verrassingen! Veel plezier ermee! Hoe is het boek van PageMaps???? Staat al een tijdje op mijn lijstje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gossie al voor de vijfde keer buisjes!
    Toen mijn oudste 5 was heeft hij maar 1 keer buisjes gehad en ook meteen de neusamandeen eruit laten halen....zo zielig dan mogen ze na de narcose ook nog niets drinken. Hoop,dat dit bij alleen buisjes minder erg is maar toch...hij moet het maar allemaal weer beleven, maar te hopen dat dit nu de laatste keer is en dat hij er overheen groeit of kan dat niet?
    Wat een schat van een moeder heb jij!
    prachtig verjaardagscadeau enne nundus nog niet gebruiken hoor haha!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een mooi kado heb je gekregen van je moeder!! veel plezier ermee alvast:)(of moet je wachten met het gebruiken ervan tot je verjaardag??)
    Sterkte met je zoontje;oorpijn is zó naar! Hoop dat ie snel opknapt met de buisjes.
    Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.