dinsdag 27 december 2011

Project Life


hoi hoi

Ik hoop dat jullie allemaal fijne
kerstdagen hebben gehad?
Hier is alles super verlopen.
Mijn kerstcadeau een 
fotoprinter(tje).
Canon Selphy cp800



Na heel lang twijfelen of ik
het wel zal volhouden gaat
het in 2012 toch gebeuren.
Project Life.
Zelfs bij facebook aangemeld
om dit te volgen.
Mijn project Life ga ik doen
op 30x30 papier omdat het erg moeilijk is
om aan de hoezen te komen
en ik dan ook mijn eigen ding eraan kan geven.

gr Thamar

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kerstcadeau! Ben benieuwd naar je project Life! Ga het zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau!
    Weet niet wat project life inhoud maar ik hoop daar ook iets van op je blog te zien.
    ik heb nl geen facebook en ga daar ook niet aan beginnen kost teveel tijd , ik hou het zelf liever bij een blog.
    Geniet van jullie vakantie samen!
    Liee groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms moet je je zelf gewoon even verwennen !!! nou dat heb jij dus heel goed gedaan. En zelfs facebook er voor aangemaakt? moet niet gekker worden he :-)) Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.