woensdag 9 mei 2012

keuken, halve keuken, keuken weg

hoi hoi
Hebben jullie wel eens gekampeerd in je huis?
Nou dat doen wij nu dus.hihi
Na een jaar wachten is het dan eindelijk zover
ik krijg mijn nieuwe keuken.
De nieuwe keuken staat al 1 jaar bij mijn
moeder in de schuur maar Henk
had geen tijd om hem te plaatsen.
De nieuwe oven en koelkast
zonder front zitten in de 
oude keuken omdat het allemaal
kapot ging dus maar even zo opgelost.
Ik kan niet wachten tot 
het klaar is. 








ach en als we dan toch aan het breken zijn
doen we ook maar even een nieuw muurtje zetten 
tussen gang en keuken
En het toilet gaat er ook uit.

gr Thamar

6 opmerkingen:

  1. Oh jeetje zeg, da's een complete verbouwing dus!! Succes met alles , als het strak klaar is heb je een geweldige keuken!!
    Hé en ik zag vandaag dat je met 2 LO's in CMF staat?!! Wat supergaaf joh, gefeliciteerd!Prachtige lootjes:)
    Groetjes en fijne avond nog,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thamar, Leuk dat je mijn 300ste volger bent geworden. Dank je wel dat je mij gaat volgen. Jouw keuken ziet er nu nog niet best uit. Oooh wat moet je benieuwd zijn hoe hij eruit gaat zien. Wat heb je lang moeten wachten zeg. Suc6!
    Fijne dag! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff, fijn he...al dat stof!? Maar wat heerlijk dat je strakjes die nieuwe keuken hebt :) Kamperen heeft ook zo z'n charme.
    Hier heb ik al een paar weken geen stof meer gezien, gelukkig!! Nog wat kleine klusjes (plintjes en laatste schilderwerk) en dan zijn wij klaar.
    Fijne dag en voor Henk, succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wij hebben ook wel eens gekampeerd in eigen huis, maar hoop het niet meer mee te maken.
    Dus ik wens je heel veel succes met je nieuwe keuken en wat zal het mooi worden dan.
    fijne dag met kamperen en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach ja het is weer eens iets anders he Thamar.... :-))
    Alleen slaap je niet op een luchtbedje maar op je eigen matras.
    Succes met je " verbouwing "

    Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Thamar, ik heb net onze benedenverdieping helemaal witgrijs vrij, ook ik heb een nieuwe keuken die heeft mijn man in de meivakantie gezet en ik ben met de kinderen naar de camping gegaan, dus ik heb het met je doen.Maar als het klaar is, ik ben niet uit de keuken weg te slaan, haha.

    Groetjes Désirée.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.