zaterdag 11 augustus 2012

even wat speedscrap inhalen


hoi hoi
Ik hoop dat jullie allemaal een
fijne vakantie hebben of hebben gehad.
Hier nu nog een weekje en dan is het
gebeurd met de pret.

Omdat we zo druk waren met de
keuken kon ik niet meedoen met de 
speedscrap, zowiezo was
het scrappen op een erggg laag
pitje. Maar ik heb
de sketch wel opgeslagen.

Het papier is van
Simple stories
"summer Fresh"






Ik kon er bijna niet op wachten mijn eerste 
"studio calico"kit
maand augustus.
Vanmorgen gebracht.


gr Thamar

4 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat is je layout leuk geworden! en dat koppie op de foto, zo schattig! Ik heb dit papier ook nog liggen en vind dat ik het nu heel nodig moet gaan gebruiken, ik vind t zo leuk bij jou! En ja, die kits van SC zijn ook gaaf he??? Ben benwieuwd wat je ermee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful layout, lovely colours, thanks for visiting my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar op deze zonnige zondag!
    Wat een prachtige lay out heb je weer gemaakt, mooie vrolijke foto ook!
    Wat heb je toch een mooie zoon, staat altijd super op de foto!
    Hij zal later ook blij zijn dat zijn moeder zoveel mooie dingen als herinnering gemaakt heeft denk ik.
    Jullie boffen wel zeg want de laatste vakantie week is het nog goed vakantie weer.
    Je moet echt eens naar de Belgische jkust gaan hoor, leuke sfeer, gezellige mensen en rommelmarkten in de zomer.
    Wij houden alleen niet van al te drukke stranden maar Knokke is wel leuk om eens heen te gaan.
    Ik hoop dat jullie nog heerlijk genieten samen het laatste weekje en daarna veel plezier in groep 4 William!
    Fijne zondag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo is het geworden en wat leuk weer wat scrapwerk van je te zien! Veel plezier met je kit!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.