maandag 17 september 2012

challenge big pictures

hoi hoi

Hier een aantal LO
voor de challenge 
bij big pictures.

Deze lo moest gaan over je
imperfect day. 




Dit moest een lo zijn met een grote foto.




iets wat je geleerd heb van andere
een paperbagalbum maken
heb ik geleerd van iemand anders.


opdracht,wat kan je leven nog gelukkiger maken.
Ik vind hem al gelukkig genoeg.


weer een grote foto scrappen



opdracht, wat is je angst
henk en william verliezen.



Ik vond wel dat het erg serieuze onderwerpen
waren.

gr Thamar

3 opmerkingen:

  1. Je hebt niet stil gezeten en wat een schitterende mooie creaties heb je gemaakt. Hello Summer ziet er ook super mooi uit.
    Hier kan weer trots op zijn. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn idd serieuze lo-tjes. Maar daarom zijn ze ook schitterend!!

    Lfs mij Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn wel serieuze onderwerpen,maar ik denk dat het later wel leuk is om het terug te kijken!
    Ze zijn ook erg mooi geworden!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.