dinsdag 27 november 2012

photobucket


hoi hoi

Nou ik ben eruit!!
Via photobucket de foto's van de computer afgehaald
daar in de bibliotheek gezet.
Daarna de "direct link" gekopieerd deze bij
blog op afbeeldingen url geplakt en
kijk nou er staan foto's op.
Wat een gedoe, maar het is gelukt. 

Ik heb hier een foto van mij en mijn
vader gescrapt, die helaas veel te jong is overleden
hij was nog maar 48 jaar.
Ik zit hier samen met hem te kleuren.
het papier is van studio calico kit november.





gr Thamar


5 opmerkingen:

  1. Wat goed dat het je zo gelukt is toch foto's te plaatsen!
    Ik heb een tijdje terug na veel verkleinen, foto's weg halen etc, etc, ( lees gekl.....)
    toch besloten om maar te betalen, dat kost eigenlijk heel weinig geld en het gaat weer super nu ( sssst niet te hard roepen)
    Wat een prachtige lay out!
    Een droppie, jij op die foto!
    Wel naar te horen dat je vader zo vroeg overleden is, wat moet je hem vaak gemist hebben en ook vaak aan die leeftijd denken, denk ik.
    Geniet van de sint voorbereidingen en fijne avond nog.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge,dat klinkt heel ingewikkeld,kan me voorstellen dat je overwogen hebt om te stoppen!
    Het zou toch jammer zijn, vind het altijd leuk om jou lo's te bekijken.Ik vind deze ook weer erg mooi,mooie kleuren en een erg leuke foto met mooie herinneringen!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooie&dierbare LO Thamar! Prachtige en lieve foto ook. Wel naar dat je vader al zo jong is overleden, een groot gemis voor jou. Mooi dat je al je jeugdfoto's zo scrapt.
    Ben de laatste tijd meer into kaartjes, net even wat sneller klaar dan een LO(tenzij je kunt speedscrappen zoals jij natuurlijk!;)) Heb gewoon niet zoveel tijd helaas & nu natuurlijk ook druk met 5 december enzo. Maar, er ligt een sketch voor LO klaar op mijn buro dus wie weet binnenkort weer eens een LO van mij;)Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lootje is dit en de titel zegt al zoveel he.
    Gelukkig dtaa je de foto's weer hebt kunnen verkeleinen en wat een werk zal dat geweest zijn.
    succes en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige layout en wat erg dat je je vader al zo jong hebt moeten missen... Xx

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.