zaterdag 21 september 2013

December Daily bij de Craftorij

Hoi hoi

Vorig jaar heb ik mijn eerste December Daily gemaakt en
vond dit geweldig. Ik heb mij opgegeven bij
de Craftorij in Ede die geven een workshop.

Workshop - December Daily door Katinka - zaterdag 23 november 2013 - 10:00 uur.

Availability: Niet in voorraad
€ 40,00

Snel overzicht

Workshop - December Daily door Katinka - zaterdag 23 november 2013 - 10:00 uur. 

Met de mooie kerstlijn Santa's List van Teresa Collins heeft Katinka een mooi album gemaak! Dit album heeft, door allerlei pockets en uitklapbare pagina's enzovoorts, voldoende ruimte om er een December Daily van te maken, maar natuurlijk kan je het album ook gebruiken voor bijvoorbeeld je kerstfoto's of december recepten.
In het workshoppakket zitten naast oa meer dan 20 vellen design papier en cardstock ook embellishments om je boek af te maken.
Tijdens de workshop wordt gebruik gemaakt van het envelope punch board van We r Memory Keepers. Als dit board nog niet hebt en deze tijdens de workshopdag aanschaft, dan ontvang je op dit artikel 10% kassakorting. Wil je meer weten over dit zeer handige board: klik danHIER!

Mee te nemen materiaal: 
- envelope punch board of ander hoekpons
- snijmat
- snijmes
- snijapparaat
- rilapparaat
- vouwbeen
- schaar
- lineaal

In de week voorafgaand aan de workshop ontvang je een mail met daarin de van belang zijnde details en een overzicht van de definitief mee te nemen materialen. 

Kosten: 40 euro, inclusief lunch.
Maximum aantal deelnemers is 12.

NB: lees de workshop voorwaarden HIER!
Workshop - December Daily door Katinka - zaterdag 23 november 2013 - 10:00 uur.
Dubbelklik op de afbeelding voor groot formaat
Uitzoomen
Inzoomen

MEER AFBEELDINGEN

  • < ?php echo $this->htmlEscape($_image->getLabel()) ?>

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik twijfel of ik het ook ga doen of dat ik een sintjournal ga maken.....

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.