zaterdag 28 september 2013

"GRAPJAS" Speedscrap van scrapdelight met de studio calico kit en cricut stamp sheets


hoi hoi

Weer meegedaan met de speedscrap van afgelopen dinsdag.
Ik heb voor het eerst met de cricut stempels gemaakt met stamp
sheets. En ik moet zeggen dat gaat super.






o.a gebruikt:
wolk met de cricut uitgesneden op een cricut stamp sheet versamark en embossing
poeder "stardust clear"op wit cardstock,
onderzetter Action, crate paper maggie holmes "remember this",
zakje, glimmermist tattered Angels "iridescent gold zoz en chalkboard
"mint chocolate chip, letters E.P dots and strips, crafty individuals rubber stamps cl 203.

allemaal een super mooi weekend

gr Thamar

3 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuk lootje Thamar en de journaling
    vind ik ook zo lekker vet. hahaha. Nee echt die is super leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Enne de journaling is geweldig. Net als de foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh zeg wat ben jij snel....of ik te traag haha.
    Ik zie ineens weer 4 nieuwe posten bij je maar ik moet zeggen dat ik de laatste weken weinig blogs bekeken heb.....of wel bekeken maar weinig tijd genomen voor reakties.
    Erg wennen zo na de vakantie en inmiddels is er alweer van alles gebeurd hier waar je niet vrolijk van word.
    Ik haal het nu even in hoor.....SCHITTEREND DEZE LAYOUT en vooral de foto met super tekst!
    Ik lees even door
    tot zo

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.