woensdag 4 september 2013

We zijn weer terug

hoi hoi

Nou hier ben ik dan weer.
Wij zijn afgelopen Zaterdagavond
thuis gekomen van drie weekjes vakantie.
Heerlijk met ons campertje .
Het hing nog in een wijde zak want net voor
onze vakantie is ons campertje gestolen/
ontvreemd. 
Maar gelukkig door oplettende mensen in de buurt 
is ons campertje weer terug.

Wel balen is dat ik gastdesigner zou kunnen zijn
bij Dutch Dares maar toen was ik weg.
snik snik.
(Voordat we de schets en de uitwerkingen van het team laten zien maken we eerst bekent wie de RAK heeft gewonnen en wie we uitnodigen om in september gastdesigner te zijn.....we beginnen met de RAK van Yvonne en die gaat naar Laura en we willen Thamar uitnodigen als gastdesigner in september ! Gefeliciteerd dames en willen jullie allebei even contact met ons opnemen voor de details.)

nooit lukt mij zoiets en nu ben ik er zelf niet.

Maar ik heb veeeeeel foto's gemaakt
in de vakantie,
dus laat die lo maar komen.

Ik hoop dat jullie allemaal een
super fijne vakantie hebben gehad.







gr Thamar

2 opmerkingen:

  1. Nou zeg...noem dat maar camper( tje) wat een gaaf ding en top dat jullie hem net op tijd weer terug hadden dat maak je volgens mij niet vaak mee!
    Super foto's..William op de hooiberg hij ziet er erg ontspannen uit, hoop dat de nieuwe school hem goed heeft gedaan ( moet nodig nog eens mailen maar het is nu fff druk hier)
    Ja dat moet jij nu net weer treffen...gast designer mogen zijn en dan op vakantie zijn maar hadden ze je dan niet een tijdje op kunnen schuiven in de vakantie periode kun je zoiets toch verwachten lijkt me?
    Jouw kans komt nog wel hoor , dat is zeker als ze zulke gave layouts zien van je.
    Geniet nog even van het heerlijke zomer weertje!
    Heb je de post Engeland ook gelezen bij me..,wij hebben ook super genoten en ik heb nog een post Engeland in de maak teveel mooie foto's om niet te laten zien haha. kan moeilijk kiezen.
    Ga nu slapen, morgen weer werken.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg dat is dubbel pech Thamar dat je camper gestolen was en gelukkig weer terecht is gekomen door oplettende mensen. Jullie hebben gelukkig nog heerlijk kunnen genieten van de vakantie en wat een pracht foto's ook.
    Heel jammer dat je DT gemist hebt, maar ik denk dat je vast en zeker nog wel zo'n kans krijgt.
    Ben benieuwd naar je nieuwe lootjes die je gaat maken van de vakantie foto's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.