woensdag 16 oktober 2013

"Droombaan " schets van Dutch Dares

hoi hoi

Hier mijn uitwerking van de schets 
Oktober van Dutch Dares.
Met het onderwerp "werk ".
Toen ik een klein meisje was
wilde ik graag trouwen in een mooie
jurk. Een paar jaar later wilde ik
als ik groot was kinderen krijgen.
Dus ik vind dat mijn dromen zijn uitgekomen
Ik heb een fantastische leuke man getrouwd
en mocht ook nog een zoon krijgen.
Vandaar de titel Droombaan heerlijk
voor mijn mannen zorgen.






Wat heb ik o.a gebruikt.
roze en wit cardstock,de cricut ,cardridge doodle carm,
papier vanmy minds eye "lost and found 3,
wit naaigaren, naaimachine, acrylverf roze en grijs,
Amy Tangerine thickers"molded foam rubber,
liquid pears "White Opal"
knoopjes Made bij me.


En kijk ik heb de RAK gewonnen bij Dutch Dares JOEPIE



Maar eerst de trekking van de winnaars van deze maand:
De RAK gaat naar Thamar en we nodigen Petra (Piwee) uit om onze gastdesigner te zijn voor de maand november. Jullie kunnen contact opnemen via ons mailadres.


en ik ben ook nog 
Super Scrapper geworden bij 
Sketchbook 365.





nou, mijn dag kan niet meer stuk



gr Thamar

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je mooie bijdragen als gastdesigner bij Dutch Dares Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooie layout en de sketch lijkt me zo moeilijk , maar wat heb jij er een
    plaatje van gemaakt. Leuk met al die zigzag erbij en al die hartjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo, proficiat wat een gaaf pakket heb je gewonnen met de rak!
    Leuk om dat te ontvangen in jullie herfstvakantie die bijna begint.
    Gaaf de titel en titelverklaring van deze mooie layout met reepjes, hartjes en geweldige foto's!
    Genieten he zo'n heerlijke baan!
    Geniet ook van de vakantie en nog bedankt voor je lieve steun in de mail.
    Groetjes aan William en Henk
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.