woensdag 2 oktober 2013

Gastdesigner deze maand bij Dutch Dares

hoi hoi

Ik mocht gastdesigner zijn deze maand bij 
Dutch Dares , geweldig leuk.
Dare thema was:Werk,als je werk heb,
je huidige werk,of je droombaan, of een lang vergeten
vakantiebaantje, of ergens werk van maken,het
meest uitdagende klusje in huis of id, voel je helemaal vrij.
Dus veel keuze.

Hier dan mijn layout met foto's van mijn salon en wachtkamertje.
De slinger heb ik gebruikt omdat het voor mij na bijna 13 jaar nog steeds
heerlijk is om in dit hokje te mogen werken.



Materiaal wat ik heb gebruikt.
Tiny roller doodle van Glitz,Bruin cartstock,
starfish glimmermist tattered angels,labels &tags jay crafts,
simple banner poppy stamps,
american crafts 'love you more'
onderzetter action, upand up studio calico,
jillibean soup home made 6 bean soup 6x6,
made by knopenmix action, letters basic grey,
cut and past labelstickers M.M.E

gr Thamar

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige layout! Het ziet er uit als een fijne werkplek! Ik kijk uit naar je volgende bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele leuke layout en ook de foto's zijn leuk.
    Grappig die spetters, sterretjes en knoopjes en al die andere leuk details.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lo! Fijn dat je plek echte een fijne werkplek is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke werkplek heb je toch zeg!
    Ik zou zo met je willen ruilen heerlijk lijkt me dat eigen baas zijn.
    Mooi deze foto's met daar achter o.a een mooi zakje, super slingertje en de leuke spetters en sterretjes van xenos heerlijk dat spul.
    Leuk om gast designer te zijn en je hebt ze vast en zeker geinspireerd.
    Ben er nog niet he tot zooooooo

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.