vrijdag 18 oktober 2013

Halloween trap/spinner kaart


Hoi hoi

Ik heb meegedaan bij cards en scrap met een kaart.
Een zogeheten  Spinner kaart.
Hier mijn Halloween versie .




Hier zijn we weer met een nieuwe uitdaging! We willen graag een Spinner Card zien en denk nou niet gelijk: dat is te moeilijk............in de workshop van Ula, die je HIER kan vinden, staat het haarfijn beschreven.
En echt het is heel leuk om te doen!!



wat heb ik oa gebruikt:
Cricut, mini monsters cartridge,
en papier Trick or treat.

allemaal een fijn weekend

Thamar 

8 opmerkingen:

  1. Haha ik weet niet wat ik zie??? Jij maakt een kaart hoe gaaf is dat!
    Wat een mooie halloweenkaart en een apart model is dit!
    Mooi papier en helemaal leuk om met halloween neer te zetten zal William ook super vinden!
    Ik weet niet precies wat een cricut is en hoe die werkt maar de figuurtjes zijn super!
    Geniet van jullie herfstvakantie!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Maia die maak ik nooit een kaartje bedoel ik. maar ik vond de uitdaging wel leuk.
      jij en henk een fijn weekend.
      Ik hoop toch dat je een fijne herfstvakantie heb gehad.

      Verwijderen
  2. Wat gaaf, Thamar, super leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een pracht Halloween kaart heb je gemaakt.
    Erg leuk idee ook en fijn dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, Thamar!! En ook zo mooi gefotografeerd, met die herfst achtergrond!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging op Cards en Scrap!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een mooi projektje Thamar!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan!! En wat een werk zeg.. Super leuk! Dankjewel voor het meedoen bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.