zaterdag 12 oktober 2013

Speedscrap van Scrapdelight.

hoi hoi

Hier de schets van Scrapdelight de speedscrap
Ik moet zeggen vroeger vond ik de speedscrap wat leuker omdat 
je om 19.00 uur de schets kreeg en mocht beginnen 
en om 23.00 uur klaar moest zijn ,heerlijk een beetje druk op de ketel.
Dat is helaas niet meer nu is het eigenlijk een weekscrap geworden.
Maar goed hier is hij dan





Wat heb ik o.a gebruikt.

Bruin cardstock,acrylverf wit en groen/blauw,lint
studio calico "mistables"pijltjes met
chalkboard glimmermist mint chocolate en
hot chocolate over elkaar gespoten,blauwe bloem
sterren van hout Xenos, onderzetter,zakje
studio calico studio selection tekst.

ik wens jullie allemaal een top weekend

gr Thamar


7 opmerkingen:

  1. Ja, ja wat moesten we zonder de sterretjes en andere dingen van xenos!
    Wat een mooie foto's genomen in het spoorwegmuseum soms?
    Erg mooi verwerkt met die kleurtjes en druppeltjes.
    Jullie een heel fijn weekend nog!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo :)
    Das ist ein tolles Layout mit super Farben!
    Ganz liebe Grüße,
    Inga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer een pracht layout en zo mooi met die aqua kleurtjes erbij.
    Zoals je dat lint hebt bewerkt blijft het eens stoer lootje en mooi zo
    met de zwart wit foto's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer leuk ondanks dat het een weekscrap is geworden.(lol)
    En jullie ook een fijne zondag.

    Lfs Mij Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lo! Gaaf met die kleuren en de zwart wit foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for following my blog. Nice take on the sketch. Your interpretation makes me a bit hungry, with the chocolate and mint colors. :). Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer! En inderdaad dat was altijd heel leuk die avondspeedscrap :)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.