dinsdag 5 november 2013

HIEP HIEP HOERA



Hoi hoi

Ik heb geweldig nieuws  !!!!
Bij cards & scrap waren ze op zoek naar een designer
en ik werd benaderd.
Super leuk vind ik het om mee te mogen doen.
Maar nog leuker zou het zijn als er meer meedoen
met deze leuke challenge.
Kom even kijken bij
en doe een keer mee.

Uitdaging 192


Sponsor is
digi stamp van bugaboo stamps en happystamp



Deze foto heb ik gemaakt op de begraafplaats, beetje raar misschien.
Maar na de storm van vorige week ben ik even naar mijn vader en opa 
geweest om te kijken of het geen rommeltje was aan bladeren en takken.
Mijn opa vond hete luchtballonnen altijd erg mooi en 
zie wat vliegt er langs de begraafplaats, mooi plaatje
zo met al die herfsttinten en dan die ballon ( je moet hem wel
zoeken !! haha ) tussen de bomen.
Dus de titel 'I didn't forget' vond ik
wel toepasselijk.



wat heb ik oa gebruikt:

Digi stamp bugaboo ( deze heb ik op
een transparant sheet geprint),
Jillibean Soup 6x6
Apple Cheddar
Homemade 6
Sweet and Sour,
tomtas blaadjes pons, craft dies poppy stamp,
make me vlinderpons,
Knoopjes van make me.

Groetjes Thamar

15 opmerkingen:

  1. leuke layout en wat een pracht foto Thamar.
    En ik heb de luchtballon gevonden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende lay out geworden zeg.En van harte met je DT schap heel veel plezier gewenst.

    lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lo, Thamar, zeker met het verhaal erachter!
    Zo leuk dat je ons DT team komt versterken. Nogmaals veel succes en vooral plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke layout, mooie herinnering aan opa.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie Layout, Thamar en van harte met je DT schap.

    Groetjes Désirée.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie layout, Thamar, met een mooi verhaal!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke en mooie LO.
    Creatieve Groetjes,

    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Mooie lo en een mooie herinnering

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig layout Thamar!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige LO Thamar!!
    En wat superleuk dat je onze nieuwe collega word!!
    Van harte welkom !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie Lo Thamar en nogmaals welkom in het team!!
    Je maakt hele mooie lay-outs, dus dat komt wel goed!!
    Bedankt voor je reacties steeds op mijn blog!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeee beroemde scrap vriendin!
    Ik zit naar miljoenenjacht te kijken want daar zit deze keer mijn moeder op de tribune ( helaas nog niet gezien)
    Veel reclame dus...fff reacties lezen...zie ik ineens at ik deze post van je gemist heb...dat moet niet mogelijkzijn!
    Prachtig deze inspiratie layout! Zie je wel dat je het kunt!
    Apart je opa heeft vast en zeker de ballon gestuurd.
    Ik kijk snel fff verder en ga in de volgende pauze je nieuwste bericht lezen...tot zoooooo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte welkom in het team een hele mooie aanwinst want je maakt prachtige layouts zoals ook deze eerste bijdrage. Heel veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vind ik het SUPER leuk dat je ook in ons team zit, Thamar!!! Van harte welkom en je eerste bijdrage is direct al een hele mooie!!
    Dat er nog maar vele mogen volgen ;-)

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi!!

    Nog bedankt voor uw berichtje op mn blog!
    En wat een hoop leuke dingen maakt u zeg!!

    Als t goed is moet t binnenkort goed komen met mn Yahoo want dat wil nog niet zo lukken....
    Groetjes en tot "snel" xoxo Cis-sy

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.