dinsdag 3 december 2013

Cards & Scrap uitdaging 196 " Funny Christmas "



Hoi Hoi

Hier alweer uitdaging 196 bij 

Als opdracht "Funny Christmas".

En dit is wat ik er van heb gemaakt.
De foto vond ik wel Funny genoeg,
het is de hamster van William met een 
eierwarmer op zijn kopje.
( eigenlijk had het een schaap moeten zijn 
omdat dat beter bij de stempel paste, ach
dat maakt het nog funnier) 

De sponsors zijn


en





Wat heb ik o.a gebruikt
Stempel bugaboo "Merry christmas to ewe",
Eline's huis "roses are red"
gaas, naaimachine,
patroonpapier, American crafts Thickers,
tekst via computer "honey script",
Touw Hema, labels Tim Holtz,
kant, make me strass steentjes.



Kom snel kijken bij Cards & Scrap en doe
mee met deze leuke schets.

groetjes, Thamar


9 opmerkingen:

  1. Oooh da's echt super cute. Leuke lo geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen Thamar!!
    Echt ontzettend gave foto zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een leuke foto!! Prachtige LO!! Mooie letters ook!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha deze is echt grappig wat heeft dat beestje toch een " slecht" leventje bij jullie!
    Mooie layout met die labels er achter en leuke letters!
    Fijne sint samen met William!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind het al knap dat je je aan een sketch kunt houden, ik heb dat nog nooit geprobeerd, flans altijd maar wat in elkaar haha!
    Ja wij gaan ook donderdag avond sint vieren hoor, we maken er een gezellig avondje van!
    Geniet!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige layout Thamar! De hamster is hilarisch!! Wij hebben hier ook twee van die snoepies rond lopen, ik moet toch eens op zoek naar eierwarmers. Leuk voor de kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke layout is dit weer en zo'n leuke/lieve foto ook.
    Zat vanaf gistermorgen tot en met vanmorgen zonder internet
    en ik kon niets meer bewonderen.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke lo is dit geworden, echt heel lief met de foto.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke layout heb je met die nog leukere foto gemaakt!!! Echt heel gaaf!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.