maandag 30 december 2013

Een Layout gelift samen met Johanna


Hoi hoi

Het idee kwam van Johanna af en ik vond het super leuk om
mee te doen, en ik hoop dat we dit nog een x doen
samen een Layout liften.
Dus ga ook even bij Johanna kijken

Dit is de layout die we hebben gebruikt om te liften
gemaakt door Jessica


en dit is de mijne en heb de layout
gedraaid.


wat ik oa heb gebruikt.
Echo park This and that, naaimachine,
distress ink "vintage photo",
acrylverf wit, bruin en roze,
houten hartjes.

groetjes Thamar

5 opmerkingen:

  1. Superleuk om te zien hoe jullie toch ieder een heel andere layout maken van een zelfde voorbeeld. Jouw layout vind ik ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf !!!!
    Erg mooi gemaakt Thamar:)
    Groetjes Aletta en een hele gezellig jaarswisseling alvast toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden en zo grappig dat je de lift gedraaid hebt. Jouw verspetters zijn ook mooi geworden! Ik vind het voor herhaling vatbaar, kies jij de volgende lift uit? Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk lootje heb je gemaakt van de lift
    en wat een pracht titel weer.
    Wat leuk om dit samen te doen.
    Fijne jaarwisseling en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg, en wat een leuke layout heb je gemaakt!
    Ik ga snel ook even bij Johanna kijken ;-)

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.