zondag 1 december 2013

It's christmas time

Hoi hoi

Het is alweer de 5e scrapchallenge
Deze keer de uitdaging
" It's Christmas time "

De glitter spetters heb ik gemaakt met Tacky Glue verdund 
met water.
 Dit spetter je over je Layout
daarover de glitters .
Even de heat gun erover en klaar.

Kom even kijken bij
en doe gezellig mee.





Wat heb ik oa gebruikt:
Bladmuziek, zakje, Label, 
Papier van K&Campany Brenda Walton
" Tidings, comfort, joy "
Ranger Adirondack Hazelnut, rode glitters, gelly roll metallis 517,
Pons cirkel 11/2 voor de kerstbal,
stukje kant, houten letters en sterren.

Groetjes Thamar


12 opmerkingen:

  1. Die is prachtig Thamar!! Geweldig al die laagjes en ik vind je rode spetters ook súperrr! Ga ik ook proberen :))) Ook mooie sfeervolle foto's natuurlijk!
    Groetjes en fijn weekend verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave layout zeg! Erg leuk met al die laagjes en de spetters, de kerstbal vind ik ook zo leuk!! Ik ga hem pinnen, je hebt me erg geinspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, Thamar!! Prachtige kerstlayout!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lo Thamar, echt kerst!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie layout, leuk die rode spetters. En wat een gave foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie layout, leuk die rode spetters. En wat een gave foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw fantastisch wat een creativiteit , zo'n warme lay out!
    Grappig die spetters en heel erg mooi de foto's!
    Leuk de ruimtelijke kerstbal, heb ik ook eens gedaan et de luchtballon op mijn herfst easel kaart.
    Stond zelf versteld van hetresultaat dit is hier ook prachtig bij!
    Je zult veel mensen die mooie layouts maken weer inspireren!
    Fijne sinterklaas week met William en Henk!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout Thamar.
    En wat leuk die spetters...
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave layout en ik vind die foto van xmas ook heel gaaf! Eerst nog even Sinterklaas en dan kan het huis weer in kerstsferen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige LO! Die tip met die spetters ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.