woensdag 4 december 2013

Nieuwe tas en December Daily


hoi hoi 

Kijk eens wat een mooi cadeau ik al voor mijn verjaardag 
( 7 dec)   heb gekregen.
Een nieuwe tas helemaal gemaakt zoals ik hem wilde.
En een logo wat bij mij past
 "niet morgen maar nu"
Wil je ook zo'n gave tas of misschien iets anders,
 kijk dan eens op


achterkant


Heerlijke diepe tas, super fijn voor het fototoestel
en de rest van de rommel die wij vrouwen allemaal met 
ons mee sjouwen . haha

Hier de December Daily
 1,2 en 3 December.








groetjes Thamar






7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas, ik heb dus werkelijk nog met "aap, noot, mies" lezen en schrijven geleerd, het leesplankje uit plastic ligt nog steeds bij mijn ouders op zolder. ;)
    De december daily ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat een mooie tas en leuk met die print van het leesplakje erop.
    Maar ook je 3 dagen van DD zijn prachtig mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, gave tas, Thamar, veel plezier er mee (maar dat gaat vast lukken)
    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    DD ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave tas! Ik klik meteen even door naar die site. Gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk ook vast. En een mooie december daily. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave tas en een mooi maatje.
    En en je DD begint ook al gevuld te worden. Wil hem wel ook in het echt nog een keer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo, leuk dat we al een paar van die gezellige december daily bladzijden mogen zien.
    Erg mooi zijn zegeworden, inderdaad erg gaaf om zoiets te maken!
    Had ik ook moeten doen toen de kinderen kleiner waren.
    Lief zeg die William met zijn cadeautjes, heerlijk zo'n dankbare schat!
    Mooi is je nieuwe tas met dat lekker ouderwets leesplankje er op.
    Spannend hoor, nog 1 nachtje slapen.....
    Geniet van morgen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tamar!
    Ik wist niet dat je jarig was *bloos* maar alsnog gefeliciteerd! Hahaha en wat een super leuke tas!! Thanks voor de link ga gelijk snuffelen ;)
    Groetjes x Cis - sy

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.