dinsdag 31 december 2013

Uitdaging 200 bij cards and scrap

Hoi hoi

Hier alweer uitdaging 200 bij
 Cards and Scrap " Verborgen teksten ".
En mijn laatste layout van dit jaar.
Ik wens jullie allemaal een super gezellig, gezond,
romantisch, creatief en gelukkig 2014 toe. 
En denk om het vuurwerk  !!!!







De sponsor is Scala

Wat heb ik oa gebruikt,
Punch board, Simple Stories Vintage Bliss,
Hello Doily stamping up stempel, stampin pad "whisper White
roeze en wite verf, zakje, make me lettertang,
Sterren Xenos, Hero arts  anytime

tot volgend jaar

Groetjes 
Thamar

12 opmerkingen:

  1. Zo ontzettend mooi hoe je dit gemaakt hebt Thamar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lo! Leuk zo met de tekst verstopt!

    Fijne jaarwisseling en heel veel liefs voor 2014 !

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer ontzettend mooi gemaakt .
    en leuk dat er eigenlijk heel veel te zien.
    Fijne jaarwisseling. en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige layout Thamar! Het is bijna een minialbum op een pagina. Vooral de quote op de foto vind ik prachtig! Heel sfeervol! Jij ook de allerbeste wensen voor 2014 en dat we maar veel van je prachtige werk te zien krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke layout, Thamar!! Erg mooi gemaakt!
    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2014!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg!! Gaaf gedaan zo met die foto's. Fijne jaarwisseling en een fantastisch 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Voor jullie ook de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan, Thamar, heel gaaf!
    Jij ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave foto en super al die verborgen laagjes! Hopelijk heb je een fijne oud en nieuw gehad, ik hoop dat 2014 weer heel creatief voor je mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi !
    Ik wil jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen.
    Vele groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such nice layouts! Wish you a happy new year dear Tamar! :-)
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige LO Thamar!! Supermooi met al die flapjes&foto's, bijna een minialbum op een LO!
    Ik wens jou een gelukkig,gezond en supercreatief 2014!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.