dinsdag 14 januari 2014

Cards & Scrap uitdaging 202 " Brownie smoeltje "


Hoi hoi

Hier de uitdaging van Cards & Scrap
nmr 202.
Dit is de schets, en eigenwijs dat ik
weer ben heb ik de schets gedraaid.
William is hier brownies aan het
bakken voor het kerstdiner op school.
En het lekkerste van brownies maken is? natuurlijk
de mixschaal uitlikken.
En wat krijg je dan zo'n leuke foto met een
" brownie smoeltje "

Doe mee met deze leuke uitdaging en wie weet
win je.
Ga snel kijken bij Cards & Scrap dan
zie je ook de mooie creaties van de andere meiden.








Groetjes, Thamar


9 opmerkingen:

  1. Een heel mooi lootjes Thamar
    en mooie die achtergrond ook.
    De foto's zijn natuurlijk weer
    erg leuk met de chocoladesmoeltje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf lootje, Thamar, en wat een geinige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan!! Hele leuke foto's ook!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg! Wat een heerlijke foto's, ik vind je lay-out geweldig. Ik heb de schets opgeslagen, neem me serieus voor eens mee tedoen. Enne.... ik ben heel benieuwd hoor, spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan! Geweldige foto's. Ik ben al aan het broeden op de schets maar ik heb nog geen idee hoe ik er een lootje in mijn stijl van maak....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik eindelijk weer eens een keertje, bloggen komt er de laatste tijd niet veel meer van.
    Wat een mooie layout heb je hier weer gemaakt!
    Super die gave foto's van William er op, die heeft echt genoten van het maken van brownies!
    Ik lees nog even door.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappige lo zo met dat brownie "smoeltje"

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappige lo zo met dat brownie "smoeltje"

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.