maandag 13 januari 2014

Challenge bij Dutch Dares

hoi hoi

Hier mijn layout voor de Dutch Dares uitdaging
"Schoon  Schip ".
Dat is voor mij o.a meer gaan hardlopen, waardoor ik
mijn hoofd even op nul zet na een dag werken.
Maar ik doe het te weinig heb een beetje last van 
de tijd. Van mij mogen er wel 28 uur in een dag zitten. hihi



Wat heb ik o.a. gebruikt.

studio calico - today, pinkpaislee- sentiment series stickers,
my mind's eye - lost and found, cricut cardridge-going places,
stampin up - hello doily stempel, Hexagon pons - stampin up,
hartjes - xenos, stempel- hema.

Vanavond om 21.00 uur gaat de nieuwe SUPERUITDAGING on-line
bij Cards and scrap, ga snel even kijken

groetjes Thamar

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Thamar en wens je veel sucses met je voornemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een schitterend mooi lootje
    en leuke details zijn er te zien.
    Leuk met die titel zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere layout, mooi al die laagjes! En dat voornemen, heel herkenbaar!
    Hopelijk gun je jezelf die hardlooptijd, en anders idd maar 28 urige dag invoeren...
    verheug me op onze post van vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gave layout heb je weer gemaakt, Thamar! Lekker stoere kleurencombi en ik hou van de laagjes die je gebruikt hebt! Dankjewel voor het meedoen met Dutch Dares.

    Knap hoor, hardlopen.. Zou het nog niet volhouden tot het eind van de straat :-(

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke lo zeg!!! Mooi al die laagjes en mooi scrappapier heb je gebruikt! Leuk dat je meedoet met dd!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.