woensdag 12 februari 2014

Challenge bij Purple Pumkins

hoi hoi

Ik heb meegedaan met de 
challenge bij purple pumkins.
Dit is de schets gemaakt door 




wat ik heb gebruikt.
Wit cardstock,studio calico american kraft chevon mask,
doily, garen, muziek papier,
patroonpapier, basic grey letters,
chalk baord "hot chocolate "Tattered Angels"
Thickers american craft,
studio calico stempels fototoestel/ pijltjes/ nummers,
xenos sterren, enamel accents"white",
stampin up Banner pons en framelits bitty banner.

je bij Gerjon. 
Je wordt echt super geholpen een echte topper.

groetjes Thamar

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi lootje heb je gemaakt en wat een pracht template heb je gebruikt.
    Leuke foto ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh! I really love the movement from Left to Right......& the little banner. Also, that background work looks fabulous....what a FUN photo to scrap...lovely to see you joining us at Purple Pumpkin. Thanks for playing along:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat je hebt meegedaan!!!! Ik vind je layout echt hartstikke leuk! en past alles goed bij elkaar! Ik vind het ook zo leuk om te zien wat anderen met "mijn" schets doen ... dankjewel dat je hebt meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the background...very creative....thanks for playing along at PP

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow wat gaaf zeg!!! Gaaf al dat groen dat terug komt! Ik ben gek op Mike Wazowski dus erg jaloers op je foto!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.