zaterdag 1 maart 2014

dutch dares challenge 111 "naald en draad"

hoi hoi

Dit is alweer de 111e challenge van
dutch dares. 
Gebruik naald en draad was de opdracht.

Ik ben jaren tandartsassistente geweest en voor
ons is het zowat feest om naar de tandarts te gaan.
Heerlijk om weer af en toe in de praktijk te zijn,
ik heb er met veel plezier gewerkt.
Maar nu komen wij er als patiënt.
William zei tegen de tandarts ;'wil jij
mijn vervelende losse tand eruit halen?
Dus hier zit William de volgende dag heel trots
met zijn tand in de hand.
De tekst "Carpe Dentum "heeft
altijd op de oude praktijk gehangen 
"pluk de tand"





groetjes Thamar

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge. Leuk gedaan de titel. Ik heb het ook geprobeerd, maar op mijn layout werd het niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo deze is leuk Thamar! Ik roep zo vaak carpe diem maar carpe dentum kende ik nog niet haha!
    Grappig hoe je de tekst geborduurd hebt, is zeker nog een werk geweest!
    Mooie foto van William met z'n " geplukte tand"!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, tja ik maak dingen met veel plezier maar ben vaak te laat om mee te doen met challenges.
    Met deze twee boxjes had ik ook mee willen doen bij card and scraps vorige keer maar voordat ik zoiets bedacht en uitgevoerd heb zijn er vaak weer weken voorbij helaas!
    Het leukste vind ik wel dat ik nu wat dingen voor ons zelf gemaakt heb want meestal gaat hier alles op de post.
    Wij hebben weer een lekker weekje vrij carnaval ( geven we niks om hoor maar dit weekje is wel fijn)
    Denk dat we weer eens lekker gaan freubelen deze week!
    Fijn weekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een feest om naar de tandarts te gaan????
    Nou, daar denk ik persoonlijk héééél anders over :-(((( Brrrrr.......
    Maar jullie bezoekje heeft een leuke layout opgeleverd, dat dan weer wel ;-)

    Dank voor het meedoen weer, Thamar!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat heb je deze weer leuk gemaakt ende titel is
    natuurlijk ook weer heel mooi gemaakt.
    Stoer hoor hoe William net zijn tand zit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb altijd de zenuwen als ik naar de tandarts moet (terwijl er nooit iets hoeft te gebeuren!) Anyway, wat een gaaf lootje heb je er weer van gemaakt! Leuke bekkies hebben ze als ze gaan wisselen he? Ja joh, de tijd vliegt voorbij.
    Hé de groetjes weer en een fijn weekend!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige lo weer! Ja kleine jongens worden groot en daar horen losse tanden ook bij. Wat heb je op een mooie manier het naald en draad verwerkt. Geweldige titel trouwens. Bedankt voor je blogberichtje en ook voor jullie een fijn weekend! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke lo! Leuk dat je met de naald en draad dare van DD mee doet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitwerking van de Dutch Dare. Dat flosdraad erbij is ook gaaf :) Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.