dinsdag 25 maart 2014

scrapuitdaging bij cards and scrap

hoi hoi

Scrapuitdaging nr. 8 bij Cards & Scrap, gebruikt
1 foto in een fotolijst of op canvas of dienblad.

Ik heb een canvas gebruikt 50x50, letters
wit geschilderd. Met de woorden in verschillende
talen, wat met slapen te maken heeft.





wat ik oa heb gebruikt.

Letters gebruikt die ik ooit gekocht heb ik geloof bij 
de Action?pin me er niet op. van dijck acryl verf,
gehaakte bloem, American craft "5th and floric,
"on film framelits dies" stampin up,
blokker deco splitpennen, Art talent Matallic garen,
zilveren sterren, aquarelverf kleur blauw en
bruin voor de spetters .

Sponsor

ga snel even kijken bij card and scrap!!!
en doe mee en wie weet win je een
gave prijs en ga vooral even kijken wat
er nog meer is gemaakt.

Misschien ook een leuk idee?



deze fotolijst gekocht bij Ikea hangt in mijn salon
af en toe verander ik de layout.
Henkt heeft er een klem op vast gemaakt
en het glas zit er ook niet meer in.
makkelijk verwisselen.
(foto is niet zo mooi gemaakt met
mijn mobiel.)

Groetjes Thamar


12 opmerkingen:

  1. Hele leuke en lieve wanddecoraties heb je gemaakt en zo leuk die foto.
    Je fotolijst van Ikea is ook erg mooi en leuk dat je die snel kan wisselen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal weer super gaaf uit, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo, dat is leuk bedacht in al die talen de woorden maken met van die letters, die ga ik zeker onthouden!
    Mooie foto van die schone slaper!
    Erg leuk die bloem, zelf gehaakt?
    Je idee van de lijst is ook erg leuk, zeker ook in je salon lekker afwisselen maar!
    Geniet van een fijne week want na morgen krijgen we weer lekker weertje!
    Groetjes aan je mannetjes!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaf! Zo'n wanddeco met letters heb ik ook hangen, ben er nog steeds erg blij mee... Leuk idee ook met dat lijstje en die klem erin, kun je gemakkelijk wisselen. IDEE!!!!!!
    Hier alles nog rustig. Junior lijkt vooralsnog geen haast te maken, wacht op warmere dagen denk ik ;-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Thamar!!!! Dat wit op wit is zo zacht en stijlvol, perfect bij die lieve foto! Heel mooi gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou er slaap van krijgen met al die "slaapwoorden", hahaha. Ik vind hem superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De letters zijn heel leuk met die verf erover, ze lijken wel uitgesneden met een silhouette cameo!!
    & wat een super leuk ideetje van de kader met die clip, soms vind ik het zo zonde dat ik een net gemaakte layout meteen ook de kaft moet indoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi Thamar! Die witte achtergrond, geweldig mooi met die "witte woorden". En erg mooi met de zwartwitfoto:)Je wissellijst met dat klemmetje vind ik ook een erg leuk idee. Ik heb een kleine schildersezel staan waar ik dan de laatste LO op zet.
    Hey fijn weekend Thamar, het schijnt echt superlekker weer te worden. Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastisch mooie wanddecoratie. Leuk idee om hiermee restanten letters op te maken. Mooi ook je laagjes onder de foto en de kleine details er omheen.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat gaaf zo met die letters! Heel mooi gedaan. Onthoud ik zelf ook even... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.