vrijdag 18 april 2014

scraplift deel 5 en envelope punch board card


hoi hoi

Hier nmr 5 scraplift samen met Johanna
van scrap enzo.
Ga ook even bij haar kijken wat voor moois
zij weer gemaakt heeft.







de layout die gelift is


En dan nog een kaart !!
ja ja, ik een kaart.
Ik zag het bij "two peas in a bucket" met als onderwerp
"seeing double".
Een layout maken en met het zelfde design papier
een kaart maken.


De envelope punch board heb ik gebruikt
om het "coin envelope" mee te maken

Ik wens jullie allemaal super
fijne paasdagen toe.




groetjes Thamar


wat ik oa heb gebruikt:
 Simple stories ( vintage bliss) , Farm House ( country kitchen), van dyck verf, pons studio calico,
liquid pearls van rangee ( ruby red) , letters van simple stories, daily Flash snap caps ,naaimachine,
envelope punch board, pons cirkel, distress ink vintage photo, embossingpoeder wit





8 opmerkingen:

  1. Hoi Thamar, wat heb je weer een prachtige LO gemaakt! Leuk al die kleine details, je ziet het zoveel beter als je de foto's vergroot. Echt super, ik blijf kijken. Was net ook al even bij Johanna, haar lootje was ook al zo gaaf.
    Enige foto van William met het kuikentje, schattig!
    Ik wens jou ook fijne Paasdagen!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lo. Thamar.
    Vind 'm zo mooi geworden!
    Kaartje is ook goed gelukt!
    En wat een leuke foto, super schattig!
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk lootje is dit weer en weer
    zoveel leuke details te bewonderen.
    De kaart vind ik ook zo mooi, maar het aller leukste zijn de
    laatste 2 foto's van William met het piep kleine kuikentje.
    Wow daar kan je ook heel mooi mee scrappen.
    Fijne paasdagen, maar zo te zien gaat dat wel lukken.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, helemaal leuk ook. Leuk om jouw uitwerking te zien met heel ander papier. Wat heb je veel detail erin verwerkt, super. Ik ga jullie voorbeelden pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom net van Johanna's blog mooi ook weer jouw uitvoering van de lift layout, jullie maken er beiden super creaties van....leuk die brownies!
    Heerlijke foto's van William met een mooi kuikentje!
    Leuke envelop lijkt me leuk zo'n punch board.
    Fijne paasdagen saampjes!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top layout, leuk bijpassend papier en aaah wat heerlijk zo'n keukenprinsje :) en nog heerlijker dat hij brownies maakt! Hebben jullie het leuk gehad afgelopen dagen in Den Helder? Nog naar het marinemuseum geweest, of gewoon lekker van het strand en de bloemenvelden genoten? xxx Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie lift, mooi papier en een leuke foto. Kaartje is ook super.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.