zondag 1 juni 2014

Dutch Dares schets nmr 83

hoi hoi

Hier een layout gemaakt met een schets
van de uitdaging 
In 2007 zijn wij een keer naar het 
Ouwehands dierenpark gegaan erg leuke
dag gehad met top weer.
Afgelopen Mei hebben we dit nog een keer gedaan. 
Ik zou zo 
zeggen zoek de verschillen.






hoe vinden jullie de ster? Heeft William
speciaal gemaakt voor het scrappen.



wat is oa heb gebruikt,
making memories be inspired,wit cardstock,doily's,
strijkkralen, vlaggen stampin up pons, houten cijfers, 
cricut teksten uitgesneden, dand, chicken wire stempel creative expression,
randen distress inkt vintage photo.
Afmeting polaroid cardstock 3 3/8 x 4 en de foto's zijn 3x3.

leuk dat je weer even kwam kijken

groetjes Thamar

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking Thamar! En wat super dat William je heeft geholpen met de ster!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend mooi lootje heb je weer gemaakt en de verschillende foto's.
    En wat zijn ze verschillend he. Tjonge William begint al een echte jongeman te worden.
    ja de tijd vliegt blijkt wel weer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke layout weer, Thamar, met al die laagjes!! Grappige foto's ook!

    Dankjewel dat je weer met Dutch Dares meedeed. Echt super!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supe gave layout! Mooi die uitgesneden woorden!
    Dankjewel voor het inzenden van je layout bij Dutch Dares!

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf idee.
    Super leuke lo geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg gave uitwerking van de schets! Super leuk met de vier 'polaroids' ! Bedanlt voor t meedoen met dd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo vrolijkste vrouw in Barneveld ( haha nee ik heb geen drank op hoor, kan ik helemaal niet tegen)
    Bedankt voor je gezellige reaktie op mijn blog, tuurlijk waag ik weer een kansje bij cards & scrap leuk hoor!
    Nog leuker vind ik deze fantastisch bedachte layout!
    En jij maar onzeker zijn of je het wel kunt allemaal echt super dit idee met dezelfde foto maar jaren later!
    Heerlijk om te zien dat William het zo naar z'n zin heeft.
    William je bent zeker een ster in het maken van sterren hoor!
    Lastig zo'n open ster breekt namelijk snel dat weet ik nog wel van toen hier de kids kleiner waren.
    Nu zijnze 17 en 20 maar die van 17 vindt strijkkralen ook nog steeds leuk om te doen hoor.
    Lief dat je je mam helpt voor haar mooie layout!
    Ik ga weer eens stoppen want het is al super laat!
    Fijne week, het gaat komend weekend boven de 30 graden worden zeggen ze, geniet er van!
    Groetjes en liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan zo en dan vraag je aan mij of ik nooit in een dip zit?! Haha
    dikke kus xoxo Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SÚPERRRRgaaf lootje Thamar!! Gave kleurtjes dat beige&wit en die laagjes en natuurlijk de ster! Je foto's zijn geweldig! Zo kun je goed zien wat een grote kerel William inmiddels is geworden, door de foto's op dezelfde plaats te nemen.Origineel bedacht! Ja en dan wil je ook nog dat ik ook meedoe met deze sketch? Ik zal eens zien, of ik nog wat leuks kan verzinnen (*denkt nu diep na*) Ik ga woensdag nog even een ochtendje freubelen met een paar scrapdinnetjes hier in t dorp, misschien waag ik me wel aan de sketch.:) Of wij allevier!! zal eens even een beetje pushen;)
    Hey nog bedankt voor je onwijs gezellige BBtje, moet zó lachen als ik je berichtjes lees!
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee zeg met die foto's van jaren later! Heel erg leuk gedaan!!

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En deze is ook al zo super gaaf! Wat leuk met die strijkkraaltjes en die mooie rustige kleurtjes! Goed idee om die foto's jaren later weer te maken (ga ik hopelijk onthouden!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas niks uit mijn handen gekomen gisterochtend :( En de andere meiden gingen kaarten maken dus ook geen DDsketch gemaakt. was uiteraard wel erg gezellig!! Daarom heb ik ook zo weinig gedaan waarschijnlijk, alleeen mijn foto's klein gesneden, haha,het begin is er al.
    He de groetjes en ik ben wel benieuwd naar jouw lift-lootje met Johanna;)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares schets challenge. Het is een hele mooie layout geworden. Die strijkkralen ster is super.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.