zaterdag 21 juni 2014

Simple stories


Hoi hoi

Ik kom net terug uit Ede, heerlijk
naar de Craftorij geweest.
Dit wordt het 3e Simple Stories
Album.
Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Het is geen project life ,maar ik
doe de vakantie foto's erin.
Project vakantie dus.
Ik neem alles mee in de camper
ook mijn selphy .
Als het weer een beetje tegen zit
of er is even tijd, dan ga
ik lekker pocketscrappen.


     
                              Ik ben er klaar voor ,
                  Laat de vakantie maar beginnen.

                            Fijn weekend
                                           Thamar

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al super gaaf uit, Thamar.
    Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enjoy your new supplies! They look nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier ermee Thamar, ik kijk nu al uit naar wat voor moois je er mee gaat maken:))))
    Groetjes en lekker weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke spulletjes Thamar
    en veel succes met je vakantie projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat papier is er natuurlijk voor gemaakt :) :D ik verheug me op het moois dat komen gaat...
    Al enig idee waar de camper dit jaar heen gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik bedoelde natuurlijk facebook!
    Geen idee wat pocketscrappen is maar dit pakketje ziet er niet gek uit, daar kun jij wel iets mee bakken in het campertje denk ik maar ga eens uit van goed weer hè, dan is het buiten op een klapstoel vóór je campertje in het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.