donderdag 3 juli 2014

He's Hooked

hoi hoi

Hier een layout met een foto gemaakt
in Rohel, waar wij met de pinksterdagen een paar
dagen heerlijk hebben vertoefd.
William is hier helemaal in z'n element en zit 
heerlijk te vissen. 





dit is wat ik oa heb gebruikt.
Crate paper market open air, studio calico die cut shapes,
stampin up gorgeous grunge, tcw kippengaas,
thickers amy tangerin orem, stazon zwart en timber brown,
color box lime , patroonpapier, 
visstickers ooit bij de zeeman gekocht en
restpapier.

Geniet allemaal van het mooie weer en
ik wens jullie een super fijn weekend toe

liefs Thamar

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en toch stoer lootje heb je ervan gemaakt, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een GAVE en stoere layout!!! Ik hou ervan :)
    Ook je vakantiealbum vind ik helemaal top!

    groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi en stoer lootje is dit Thamar.
    Heerlijk om zo de pinksterdagen door te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thamar wat maak je toch een prachtige layouts!! Ik kan er uren naar kijken! Die vis vind ik ook helemaal geweldig, misschien moet ik toch maar eens vaker bij de Zeeman gaan snuffelen! Veel plezier met voetbal kijken a.s. zaterdag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw!! Wat een geweldige LO weer Thamar!! Helemaal super vind ik m!
    Jij ook een fijn weekend hè? Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo die is ook prachtig!
    Mooi van kleur samen met die mooie foto!
    Zeeman is helaas bij ons uit het dorp weg, ik mis die ontzettend begrijp daar ook niks van zomaar floep verdwenen te dure huur en nergens anders terug gekomen nu dus 6 km verder op maar daar loop je niet zo snel meer binnen.
    Volgens mij heb ik deze vis ook nog liggen ergens ...

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.