dinsdag 15 juli 2014

scrapuitdaging nmr 12 bij cards and scrap " Love old movies "



hoi hoi

Hier alweer nmr 12 scrapuitdaging bij
De uitdaging is: 
verwerk doily's op je creatie.
Dit is hem geworden.




Wat heb ik oa gebruikt, meestal heb ik een
briefje waar ik alles netjes op schrijf kan dat ding nergens vinden. grrr.

van de scrapdelight embellishment kit wat dingen ,
craft dies poppy stamps vlaggen, doily's papier,
doily's stempel van stampin up bestrooid met embossingpoeder  
ultra thick dat als achtergrond
, thickers american craft goodness, plaatjes 
vakantieboek Flow,edeltex magenta, oud muziekpapier


doe een keertje mee en win misschien 
een mooie prijs gesponsord door

BAMBA



groetjes
Thamar

10 opmerkingen:

  1. Schitterend mooi lootje Thamar
    en lekker veel op te zien ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave lay-out, jijzelf tussen de filmsterren. Houd je ook zo van al die oude films? Je kan er zo heerlijk bij wegzwijmelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een schitterende lo!! Mooi die achtergrond met doily,s!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke layout, leuke details weer zo bij elkaar. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die achtergrond heb je mooi gemaakt, net echt old-fashioned :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Prachtige vintage layout. Ik vind hem gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeee weer dat gekke gedoe!
    Probeer het nog eens.
    Erg mooi en heerlijk die oude films
    Wat een super gave laagjes heb je hier gemaakt en ook nog er overheen gesjeesd met de naaimachine geeft een leuk effect!\
    Leuk om ook dingen uit flow te gebruiken, ik heb daar nu een half jaar abonnement op kerst cadeautje via school gaat in juli in ben benieuwd want normaal koop ik die dure tijdschriften niet.
    Heel gave lay out!
    Ik ben er bijna gaaap, gaap , ik verveel me niet hoor...maar ik heb slaap....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a cute idea. This is really a beautiful vintage layout. By the way, I love old movies too :-) Just watched "North by northwest" this week. Always a great movie to watch, again and again :)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.