dinsdag 29 juli 2014

scrapuitdaging nummer 13 bij cards and scrap. " onder H2O "



Hoi hoi

Hier alweer scrapuitdaging nummer 13 
bij 
en de uitdaging is:
Gebruik een handgeschreven tekst.
Het envelopje heb ik weer gemaakt met 
de envelope punch board





Doe een keer mee bij cards and scrap
en wie weet win je een leuke prijs, deze wordt gesponsord door

wat ik oa heb gebruikt.
de envelope punch board,Amy tangerine collage letters,
doily's,patroonpapier,simple stories vintage buss
en daily grind, thickers American Crafts grapefruit en
mapple, houten strer xenos, stempel bubbles creative expressions.

super dat je weer even langs kwam,

groetjes Thamar

10 opmerkingen:

  1. Wat weer een mooie Thamar!! Wat ook een leuke stempel met al die cirkeltjes! En die verfspettertjes hier en daar. ME LIKE! Hij is weer helemaal top hoor!
    Groetjes en fijne dag,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie lo Thamar!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke LO! :) Heel veel groetjes uit Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt deze layout en zo leuk die journaling
    in een apart vlopje he.
    Ook zo leuk is de titel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig lootje, Thamar. Leuk je envelop, ik heb sinds kort ook een envelop punchboard, alleen bij mij zit ie nog in de verpakking. Moet er gauw maar eens wat mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie layout!
    Ik wist niet dat kijkduin zo leuk was.
    Daar zal William zeker van genoten hebben.
    Hou vol, nog 1 weekje en dan eindelijk voor jou ook vakantie!
    Hier zitten er dan al drie weken op die vliegen voorbij!
    Was weer gezellig bij lezen en mocht ik je niet meer " spreken"
    Geniet van de vakantie samen met William en Henk!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie layout!
    Ik wist niet dat kijkduin zo leuk was.
    Daar zal William zeker van genoten hebben.
    Hou vol, nog 1 weekje en dan eindelijk voor jou ook vakantie!
    Hier zitten er dan al drie weken op die vliegen voorbij!
    Was weer gezellig bij lezen en mocht ik je niet meer " spreken"
    Geniet van de vakantie samen met William en Henk!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave LO!! Super mooi gedaan! Leuke onderdelen bij elkaar!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige layout! Ik hou van deze stijl!

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.